Søndermarken

Firkløverskolen består af fire matrikler, hvoraf Søndermarken er den ene. Afdelingens adresse er Søndermarken 1, 7323 Give. Der er ca. 9 km til afdeling Elkjær, ca. 10 km til afdeling Givskud og ca. 1 km til afdeling Ikær.

På Søndermarken samles eleverne fra Givskud, Elkjær og Ikær, når de skal i 7. klasse, og der dannes nye klasser.

Selve afdelingen består af ca. 170 elever, og der tilbydes undervisning fra 7. til 9. klasse. Der er to-tre spor på hver årgang afhængig af elevtallet på årgangen.

På Søndermarken har vi fokus på at skabe et ungdomsmiljø, hvor eleverne trives og tager vare på hinanden.

Alle skoledage starter kl. 8.00 med mulighed for at møde ind fra kl. 7.50. Dagen slutter mellem kl. 14.00 og 15.00 - se skolens ringetider.

Afdelingsleder er Rikke Markmann, rimar@vejle.dk, tlf. 28 94 39 19.